جراحی زیبایی

جراحی زیبایی

جراحی زیبایی

جراحی زیبایی

هزینۀ لابیاپلاستی چقدر است؟

هزینۀ لابیاپلاستی چقدر است؟

لابیاپلاستی به عملی ترمیمی و زیبایی برای کوچک کردن و هم اندازه کردن لب های آلت تناسلی زنانه گفته می شود که در آن، چنانچه یکی از لبها نسبت به دیگری بزرگتر باشد، لب بزرگتر را با عمل جراحی، هم اندازۀ لب کوچکتر می کنند. یا اگر هر دو لب بیش از اندازه بزرگ باشند آنها را کوچک و زیبا می کنند. این لب ها ممکن است به صورت مادرزادی بزرگ باشند یا بر اثر رابطۀ جنسی مکرر در طول زمان، بزرگ و شل شده باشند. در چنین شرایطی نیاز به عمل لابیاپلاستی احساس می شود. و اما هزینۀ لابیاپلاستی چقدر است؟   هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟   برای پاسخ به سؤال هزینۀ لابیاپلاستی چقدر است؟ باید گفت: هزینۀ لابیاپلاستی با توجه به عوامل و فاکتورهای مختلف مشخص و تعیین می شود. هزینه ها متغیر و گوناگون هستند. اما متوسط قیمت با توجه به شرایط مختلف و مراجعه به پزشکان گوناگون در نقاط مختلف شهر، چیزی در حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان می باشد. اما اگر قصد مشخص کردنِ قیمت واقعی و هزینۀ دقیق عمل را دارید حتماً سعی کنید به پزشک متخصص مراجعه کرده و با یک جلسه مشاوره و معاینه، به خوبی سؤالات مختلف خود را مطرح کنید تا بتوانید پاسخ سؤال هزینۀ لابیاپلاستی چقدر است؟ را به دست آورید.

مراحل مختلفی که می تواند روی هزینۀ لابیاپلاستی تأثیر گذار بوده و به پاسخِ سؤال هزینۀ لابیاپلاستی چقدر است؟ کمک کند

علاوه بر هزینۀ مستقیمی که بابت عمل لابیاپلاستی از شما گرفته می شود، شما معمولاً هزینه های دیگری نیز در حاشیۀ این عمل دارید که به هر حال آنها نیز به هزینۀ عمل اضافه خواهند شد. مواردی که از ابتدا باید بدانید و لازم به تذکر است این که، به هر حال شما برای انجام یک تصمیم، باید مراحلی را به ترتیب پشت سر بگذارید. برای عمل لابیاپلاستی نیز دقیقاً موضوع به همین شکل است. در ادامۀ پاسخ به سؤال هزینۀ لابیاپلاستی چقدر است؟ باید اینگونه توضیح داد، مثلاً ابتدا باید به یک یا چند پزشک متخصص مربوطه مراجعه کنید تا مشکل خود را مطرح کرده و آنها بتوانند در مشخص شدن شرایط کلی به شما کمک کنند. هزینۀ ویزیت این پزشکان، اولین هزینۀ شماست. شاید لازم باشد چندین بار مراجعه کنید. سپس هزینۀ آزمایش یا آزمایشات مختلف قبل از عمل، که آنها نیز به هر حال مقداری به هزینۀ نهایی اضافه خواهند کرد. هزینۀ رفت و آمد خود را نیز به این مبلغ ها اضافه کنید و نهایتاً داروها و مراجعات بعدی به پزشک، پس از انجام عمل نیز هزینۀ نهایی شما را مشخص خواهند کرد    

دکتر فاطمه خانی زاده

جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر عباس نوروزی جراح بینی

دکتر عباس نوروزی جراح بینی

نمی توان از عمل زیبایی گفت اما از دکتر عباس نوروزی جراح بینی سخنی به میان نیاورد. در زمینۀ جراحی های زیبایی و انجام آنها به بهترین و تخصصی ترین شکل ممکن متخصصان فراوانی را می توان نام برد اما دکتر عباس نوروزی در زمینۀ جراحی بینی تخصص فراوانی داشته و تعداد بسیار زیادی عمل زیبایی را در کارنامۀ کاری خود دارد.

 

دکتر عباس نوروزی جراح بینی

 

همانطور که همه می دانیم جراحی بینی یکی از مهم ترین و جذاب ترین عمل های زیبایی در کشور ماست که طرفداران بسیار زیادی در تمامی سنین دارد. دقیقاً به همین دلیل است که هر ساله بر تعداد پزشکان متخصص زیبایی در این زمینه به شدت و با تعداد بسیار زیاد در حال افزوده شدن است و در این بین یکی از برترینها جناب دکتر عباس نوروزی می باشند.

اعتماد به پزشکان جراح با کدام معیارها:

شاید یکی از مهم ترین سؤالاتی که همیشه ذهن بسیاری از افرادِ متقاضیِ انواع عمل ها را به خود مشغول کرده این است که چگونه و با چه دلایلی می توانیم به جراح متخصص خود اعتماد کرده و عمل زیبایی خود را به دستان او بسپاریم؟

در پاسخ به این سؤال بایستی اینگونه پاسخ داد که معمولاً رزومه و سابقۀ جراحی هر پزشکی بهترین محک برای او خواهد بود. شما با این کار به راحتی می توانید پی به تبحر جراح برده و عمل خود را به دستان پرتوان او بسپارید. دکتر عباس نوروزی جراح بینی نیز یکی از کسانی ست که به جرئت می توان گفت از رزومۀ بسیار خوب و مورد اعتمادی برخوردار بوده و متقاضیانِ بسیار زیادی ایشان را به خوبی می شناسند.

دکتر عباس نوروزی جراح بینی چه معیارهایی را رعایت خواهد کرد؟

ایشان همیشه برای شروع کار خود و همچنین برای اینکه بهترین عمل جراحی بینی را داشته باشند به نوعی که هم بیمار و اطرافیان و هم خودِ دکتر عباس نوروزی بالاترین رضایت را از جراحی بینی داشته باشند، ابتدا بحث روانشناسی را مد نظر خواهند داشت. به این صورت که با چندین جلسه صحبت با فردِ مورد نظر و واکاویِ علت جراحی بینی ( اگر عمل زیبایی باشد ) سعی خواهند کرد علت اصلی عمل را از ایشان جویا شوند تا چنانچه دکتر عباس نوروزی جراح بینی تشخیص دادند که نیازی به جراحی زیبایی نیست، حتماً متقاضی را با بهترین شیوه ها از عمل منصرف کرده و دیدِ بهتری نسبت به زندگی به او خواهند داد.

همچنین دکتر عباس نوروزی جراح بینی اگر بیماری برای جراحی بینی در زمینۀ آسیب های گوناگون داشته باشند همیشه اصل را بر رضایت صد در صدی بیمار گذاشته تا بهترین نتیجه برای هر دو طرف حاصل آید.

 

دکتر عباس نوروزی

جراح و متخصص گوش ، حلق ، بینی

جراح بینی در کرج

جراح بینی در کرج

از جمله مهم ترین و اساسی ترین انتخابی که یک فرد بعد از تصمیم به انجام جراحی بینی می کند، برگزیدن جراح مناسب این کار می باشد. فکر کردن به این موضوع که با پشت سر گذاشتن جراحی بینی نا موفق، امکان جبران آن به سختی یا غیر ممکن خواهد بود، مراجعه کننده را به انتخاب دقیق تر جراح، وا می دارد. در این مقاله افرادی را که در کرج سکونت دارند یا به دلایل گوناگون تصمیم به انتخاب جراح بینی در کرج دارند، از با تجربه ترین جراح بینی در کرج مطلع سازیم.

 

جراح بینی در کرج

 

و اما نکاتی مهم برای جراح بینی در کرج

به منظور این که گزینش جراح بینی برای تان آسان تر گردد، انجام نکات زیر شما را در پشت سر گذاشتن این مرحله ی حیاتی و مهم یاری خواهد رساند.

برای کسب اطمینان از نتایج جراحی های رینوپلاستی دکتر مورد نظر، به مطب او رفته و با مراجعه کنندگان وی برخورد داشته باشید. زیرا به طور معمول بعد از گذشت چند روز، بیماران رینوپلاستی باید طبق برنامه و منظم ویزیت شوند. در این حین شما می توانید از تعدادی از آن ها اطلاعات مفیدی راجع به پزشک مورد نظر کسب کنید. امکان این وجود دارد که از دکتر بخواهید نمونه کار های قبلی اش را به شما نشان دهند.

مانند هر موضوع دیگری درباره این تصمیم مهم نیز می توانید در گوگل در جهت کسب آگاهی بیشتر جست و جو کنید. نام جراح مورد نظر را سرچ کرده و اطلاع بیشتری از جراحی بینی بدست آورید.

مراجعه به سایت پزشک مورد نظر، تأثیر به سزایی در تصمیم نهایی شما خواهد گذاشت. در اکثر سایت ها، قسمتی از سوابق،تحصیلات،تجربیات و مدارک علمی پزشک قرار داده شده است. هم چنین می توانید دیدگاه ها و نظرات مردم درباره نتیجه ی جراحی های شان و پرسش و پاسخ های آن ها را در سایت مطالعه فرمایید. این امر به شما این امکان را می دهد که از نمونه کارهایی که در سایت درج شده اند، نیز دیدن فرمایید.

از آن جا که مقدار هزینه ایی که برای این کار در نظر گرفته می شود برای مراجعه کننده از اهمیت کافی برخوردار می باشد، بالا بودن دستمزد پزشک را دلیل بر بهتر بودن کیفیت کار او نباید دانست. باید نوع عمل و نتیجه ایی که شما از دکتر می خواهید، با هزینه ی جراحی کاملاً متناسب باشد.

 

 

جراح بینی در کرج

آیا می توان به جراح بینی در کرج اعتماد کرد؟

در پاسخ باید گفت تمامی موارد و مسائل مربوط به عمل های جراحی بینی، چه آنهایی که برای زیبایی انجام می شوند و چه آنهایی که نقش ترمیمی دارند، مربوط به عملکرد و تحقیق خود شما پیش از عمل خواهد داشت.

این شمایید که می توانید نتیجۀ مناسب بعد از عمل بینی خود را تضمین کنید. چگونه؟ با تحقیق مناسب پیش از عمل در مورد پزشک متخصص و جراح مورد نظر و همچنین بیمارستان یا کلینیک انجام دهندۀ عمل. این عوامل در کنار هم می توانند نتیجۀ بسیار مناسبی از جراح بینی در کرج را عاید شما کنند.

چند درصد از جراحان بینی در کرج واقعاً متبحرند؟

در واقع باید عنوان کنیم که به این گونه سؤالات نمی توان با قطعیت پاسخ داد، چه در مورد جراحان و متخصصان شاغل در کرج و چه شاغل در سایر شهرهای کشور.

برای پاسخ صحیح به این چنین سوا لاتی لازم است تحقیق بسیار جامعی در مورد متخصصان و جراحان حاضر در کرج صورت گیرد به این صورت که تعداد عمل انجام شده و میزان رضایت بیماران و سایر عوامل در این بررسی ها مورد توجه قرار گیرند.

در نهایت از مجموع عوامل می توان نتیجه گیری کرد که آیا واقعاً جراح بینی در کرج منطقی و مقرون به صرفه می باشد و اصولاً تا چه اندازه یک بیمار و متقاضی می تواند به تبحر جراحان کرجی اعتماد نماید.

نکتۀ مهم: پول بیشتر جراحی بهتر؟!

شاید این تصور در ذهن شما هم وجود داشته باشد که همیشه آن پزشک و جراحی که پول بیشتری برای جراحی بینی در کرج دریافت می کند، قطعاً بهترین و حاذق ترین جراحان است! اما باید گفت همیشه هم این طور نیست و هزینۀ جراحی ملاک خوبی برای تعیین برتری نیست. در دنیای امروز ما و در همین کرج خودمان، هستند متخصصان و جراحان بسیار معروف و چیره دستی که با دستمزدهای بسیار معقول و منطقی، بهترین نتیجه را عاید بیماران خود کرده اند. کافی ست کمی بیشتر جست و جو کنیم.

 

 

دکتر عباس نوروزی

جراح و متخصص گوش ، حلق ، بینی

جراحی بینی در کرج ، جراح بینی در کرج ، جراحی بینی ، جراح بینی

بیماری های اطفال

بیماری های اطفال

بیماری های اطفال هر ساله تعداد بسیار زیادی از این موجودات نازنین را گرفتار خود می کند. هر انسانی پس از تولد احتمال دچار شدن به بیماری های مختلف را دارد که گاهی این بیماری ها ممکن است نوزاد را به شدت و برای چندین روز و یا بیشتر درگیر خود نمایند. اما با پیشرفت علم پزشکی و ساخت انواع داروها سالهاست از تعداد مرگ و میر اطفال به شدت کم شده اما هنوز هم هستند اطفالی که از بیماری های عجیب و شدید دوران کودکی به شدت رنج می برند.

 

 

بیماری های اطفال

 

 

 

این بیماری ها گاهی پس از 1 یا 2 روز بهبود یافته و دست از سر نوزاد بر می دارند اما گاهی برخی بیماری ها آنچنان قوی و مقاوم هستند که هفته ها بلکه ماه ها نوزاد و والدین را درگیر بیماری و مسائل و حواشی آن می کنند که بسیار ناراحت کننده است. بیماری های اطفال امروزه با پیشرفت علم در دنیای پزشکی کمتر تلفات می گیرد اما همچنان میزان مبتلا شدن به برخی بیماری ها بالاست.

بیماری مرموز کاواساکی

یکی از عجیب ترین و مرموزترین بیماری های اطفال بیماری کاواساکی ست که کودکان زیر 5 سال را درگیر خود می کند. این بیماری هنوز در دنیای امروز هم ناشناخته باقی مانده است و هنوز هم پزشکان نتوانسته اند علت آن را کشف کنند. این بیماری با این علائم خود را نشان می دهد: دستها و پاها متورم و قرمز می شوند، کودک دچار تب بالا می شود، بثورات جلدی نمایان می شوند، لب ها قرمز و شکافدار شده و چشمها نیز خونی می شوند.

اگر این بیماری به موقع درمان نشود به قلب کودک آسیب جدی وارد خواهد کرد.

سرخک

از دیگر بیماری های مهمی که اطفال را درگیر می کند سرخک است. این بیماری در گذشته های دور، قربانیان زیادی گرفته اما امروزه اگر فرزند شما واکسن سرخک را زده، اصلاً جای نگرانی نیست و ابتلا به سرخک به عنوان یکی از بیماری های اطفال، امروزه کشنده نیست.

علائم سرخک نیز به این شکل خواهد بود: شروع بیماری با تب، آبریزش بینی و سرفه همراه خواهد بود. پس از این علائم، بثورات و دانه های قرمز رنگ بر روی صورت و بدن کودک ظاهر خواهند شد که معمولاً پس از گذشت 2 هفته بهبودی حاصل می شود.

از دیگر بیماری های اطفال می توان به این موارد که بسیار هم شایع هستند اشاره کرد:

  • عفونت گوش
  • سرخجه
  • تب مخملک
  • آبله مرغان
  • چشمان صورتی
  • عفونت استافیلوکوک
  • مننژیت
  • عفونت قارچی

...

 

کلینیک مهر 

رادیولوژی – فیزیوتراپی – آزمایشگاه – چشم پزشکی

بهبود سریع زخم جراحی

بهبود سریع زخم جراحی

بهبود سریع زخم جراحی : پس از هر جراحی پوست جراحت پیدا می کند و زمان می برد تا مانند قبل صاف و یکدست شود، ما در این مقاله قصد داریم درباره راه هایی که می تواند در بهبودی زخم سرعت بخشد به شما عزیزان اطلاعاتی دهیم.

 

بهبود سریع زخم جراحی

بهبود سریع زخم جراحی

 

مراقبت از زخم

پانسمانی که روی زخم های بیمار گذاشته می شود لازم است توسط یک پرستار به صورت روزانه تعویض گردد. عموما در هر روزی که پانسمان تعویض می شود لکه هایی بر روی پانسمان مشاهده می گردد که ناشی از ترشحات طبیعی زخم می باشد.

این ترشحات امکان دارد تا یکی دو هفته ادامه پیدا کند و پس از آن، این ترشحات قطع می شوند و زخم به اصطلاح خشک می گردد، در این زمان دیگر نیازی نیست پانسمان تعویض شود. بخیه ها عموما پس از دو تا سه هفته بعد از جراحی کشیده می شوند.

تغذیه

بدن برای جوش دادن شکستگی و نیز ترمیم زخم ناشی از جراحی نیاز به اکسیژن و مواد غذایی دارد، بنابراین لازم است در این دوران از غذاهای دارای پروتئین و کلسیم جهت کمک به جوش خوردن شکستگی و ترمیم زخم استفاده کرد. لبنیات و میوه از مهمترین موادی هستند که در این امر به بیمار کمک می کنند.

در این دوران بیمار باید آب زیادی  مصرف کند. این کار موجب خروج مواد زائد و سمی ناشی از شکستگی یا عمل جراحی از بدن می شود.

دستگاه تنفسی

همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم بدن جهت ترمیم شکستگی و زخم جراحی به مقادیر زیادی اکسیژن نیاز دارد، به همین دلیل بیمار باید به وضعیت دستگاه تنفس خود دقت بسیاری داشته باشد. خوابیدن پس از جراحی بدترین کاری است که بیمار می تواند د ر این زمان انجام دهد. در این دوران بهترین کار این است که در طول شبانه روز بیمار حالت نشسته داشته باشد، این حالت موجب می شود تا ترشحات و خلط در دستگان تنفسی جمع نشود و در نتیجه کارکرد آن بهتر گردد.

به ویژه در افراد مسن چند روز بیحرکتی می تواند موجب اختلال در کارکرد ریه شود. افراد مسن پس از جراحی لازم است تا چند هفته زیر نظر فیزیوتراپ تمرینات خاصی را برای ریه و دستگاه تنفس انجام دهد تا در کارکرد آن مشکلی به وجود نیاید و بدن به اکسیژن کافی خود دسترسی پیدا کند.

وضعیت روحی بیمار

ممکن است بیمار پس از شکستگی یا عمل جراحی دچار افسردگی شود، در این زمان امکان دارد مرتبا سوال هایی ذهن او را مشغول کند، که چرا این مشکل برای وی ایجاد شده یا این که در آینده چه سرنوشتی در انتظار او است. این احساسات تا حدودی طبیعی بوده و اطرافیان وی باید برای رهایی از این وضعیت به بیمار کمک کنند.

 

 

 

کلینیک مهر 

رادیولوژی – فیزیوتراپی – آزمایشگاه – جراحی بینی